Wednesday, June 3, 2009

biarlah aku yang beralah.....

uwaaaaaa~
sedeh nyerrr.....sdh tiba mase nyer ak agkat kaki dan pergi jauh dr segala mcm hiburan di internet ni...terutamanya my baby blog, pet society and restaurant city....mummy harus tgl kn kalian dan tumpangkan kalian di rumah anak2 yatim yg sanggup menerima korg sedanyer buat smntra waktu ini...benar kata org..pengaruh media massa sesungguh nyer mmg bhaya!membawa malapetaka dlm idop aku....kalo org len ketagihan dadah...aku pula ketagihan hiburan dari internet yg berlebihan....dan aku pasti...kalian yg m'bace blog ini jg mst same kn?wahahahahaha~aku benci internet!!!!!!pura2 jer tuhh....saje nk memupuk budaya bencikan internet dan membaca buku utk exam.....sdh la...menceceh pnjg2 plak aku ni....blah wanie!blahhh!yer...yerr!aku blah ar nih....

akhir kata,jika jeritan anda di kotak borak sebelah ini tdk didengari aku....hrp nyer tdk b'kcl hati dan tabah menunggu ak reply stlh aku abes exam yer....

adiosss~
doakan aku bagosss~
utk exam ni....
amiin~

5 comments:

CICIPUNG said...

ceh! ye ye je tue..
skali esok update lg blog..
wakakakakaka..
apapun..smoga misi saudari berjaye..
sama-smalah kita menangani gejala godaan intrnt trhdp diri yg bakal exam...kikikikikikiki.

bUdaKhEbaT said...

gud luck babeh...=)

liyana said...

haha gd luck gd luck. klau ade intnt, buku 2jam page same je. huhu

Rose Idayu Roslan said...

bagus!g bljar tu. men tenet je keje.haha

~Cinta Cukulet~ said...

semoga berjaya...internet ni memang bahaya..bikin addicted je hehee